Monday, March 23, 2009

*my day 23.3.09*

i think i really fall in love with you
i love you more than last time
now you're important to me
you mean alot to me


i got many things want to tell you want to talk to you
but when i saw you i dunno what to say
this feeling i love it so much
cause i 100% confirm I REALLY FALL IN LOVE WITH YOU




伟良,你已经慢慢进入了我的世界
而我也绝对不会让你再离开
虽然现在的我们还不是情侣
可是给多我32天,我们很快就可以在一起的
你一定要相信我,如果你真的爱我,我相信你一定等到的


谢谢你为我付出的一切,谢谢你对我那么好,每次让我撒娇
现在的你对我来说是很重要的,我不能没有你
我很久没试过这种感觉了
无时无刻会想念一个人,就算刚刚才见面也会
一直很想跟一个人说我爱你,我想你


谢谢你让我从新尝试这种甜蜜的恋爱
希望我们的感情不会有挫折
就算是有我们一起去应付好吗?


谢谢你每次迁就我的大小姐脾气,每次都忍让我
从来不会埋怨说你很辛苦
真希望我们的感情是一直这样好下去,不会停



dear, i love you so much
do you?




p/s:
i love my dear so much
tomorrow is last day of exam *song sei*
am i goin to fail my chinese? *no please*
how many subject can i pass for this first term exam?

No comments: